V.15

Gud vad jag är duktig på blogga! Undra just hur länge det håller i sig? Däremot blir jag jätte irriterad på alla som inte är duktiga på blogga. Kom igen! Kan jag kan ni!
=)

Jag har suttit och dreglat över ikea. Nu längtar jag dit, och imorse pratade Erik så mycket om ikea, och att han ville dit, så troligtvis tar vi oss en riktigt semesterdag på tisdag. Hade ju tänkt övernatta hos johanna när vi far dit, och ha en myskväll  med henne kvällen innan vi går på ikea, men det blir för stressigt för det nu, eftersom vi ska byta ytterdörrarna i veckan också. Menmen, vi kanske kan ta en lunch med henne i alla fall. Sen kommer vi ju en gång till i vinter innan bebis ska klämmas ut och köper skötbordet och det då, så då kanske vi har mer om tid. Nu ska jag handla mer annat än bebisgrejer. Det får bli nästa gång. Känns lite väl tidigt att börja handla för mycket. Tänk vad less man ska bli på att ha alla grejer men ingen bebis?! Nej, det får som sagt bli nästa gång.

I veckan ska jag koka palt någon dag också, det blir gott! Längtar efter palt, var längesen nu. Palt är som ingen sommarmat.

Hittade förresten bilder på kattungarna när dom var små. Inte så konstigt att vi behöll två!
först och främst så for jag ju bort på kvällen, och när jag kom hem igen vid kl.23 så låg sally inne i garderoben där jag hade bäddat, och då tog jag det här kortet på en gång. Så här såg det ut dom första timmarna.




Stackars Sally! Sen när dom började springa omkring, öppna ögonen och få lite lurvig päls såg dom ut så här.
Här är först Zelda som flyttade till Marcus och Blanka i Östersund, och Kyckling o Chicks som vi behöll.



Här är hela gänget, hon fick ju fem men en dog. Så mysigt.





Nej, nu ska jag göra nått vettigt. dreggla lite till på ikea kanske. adjö!

Kommentarer
Postat av: Emily

Man blir duktig på att blogga i slutet av graviditeten, då är man för tjock för att göra annat än att sitta inne vid datorn :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback