Måndag

Skit skit skit dag. Hur kan jag gå från världens bästa fredag till världens värsta måndag? Det är inte sant!

Ingenting går min  väg och jag blir sur och arg och helt tom.
Det är sådana här gånger jag inser att jag är ensammen här hemma, Erik är lååångt långt borta.

Han kommer hem ikväll.

Jag ska snart ner på Vilhelmina. Ska till Ingela på hembergsskolan där hon ska visa mig hur det går till i Nollan, där jag ska spendera några timmar här framöver.

Nä. Jag vet sannerligen inte vad jag ska ta mig till.

Jag är så arg och besviken så jag skakar!
Det var verkligen längesen jag var så här arg.

I veckan någon dag ska jag hälsa på Hannah. Kanske försöka trycka up bebisen? Den har ju varit där inne i evigheter nu. Nu borde den ju komma ut tycker jag. Den kan ju behöva en hjälpande hand. En knuff liksom. (Jag tror det är en hon.)

Jag har blivit medlem i älgskadefondsföreningen. Det kan ju vara bra, när jag börjar jobba så ska jag ju köra några mil i månaden.
den 9 eller 10 /6 ska jag inskolas på mitt nya jobb. Jag hoppas att jag kommer att trivas alldeles fenomenalt. Hade varit roligt att inskolas lite tidigare så att man kanske hade kunnat få jobba lite nu i maj. Men, jag tar det jag får. Hoppas jag får mycket mer när mina 2 månader på heltid är slut. Typ, fast heltid? =)

Nu ska jag diska, innan jag ska fara. Idag kommer sotaren hit och det kändes inte bra. För det ligger ved i pannan som inte brann upp förra gången. Inte så mycket, men han kanske blir arg på mig? Så därför ska jag skynda mig iväg innan dom har hunnit hit!

Min lillebror fyller 18 år idag också. Grattis till honom!

Jag kan inte sluta skriva för då kommer jag bara bli utom mig av ilska igen. Jag är inte lätt att handskas med när jag är arg. Men nog har jag mina anledningar till ilskan! Jag har bra ursäkter!

Nu funkar telefonen igen i alla fall. Den funkade inte tidigare. Nu ska jag skaffa hemtelefon. Nu ska jag skaffa hemtelefon! Där med basta!

Nä,det har funkar inte längre. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback