Värt hela slanten

Blir två inlägg idag,minsan. Ibland är jag på topp!
Rinde till Stina ikväll, och trots att det gick några kronor så var det värt det.
Min telefon dog mitt i allt och nu har jag lite problem att ringa på den,
men SÅ UNDERBART DET VAR ATT HÖRA HENNES RÖST!
Jag gråter nästan när jag tänker på det, har som inte riktigt förstått
hur mycket jag har saknat henne och hur jävla jävla jävla bra hon är.
(ursäkta språket).
Jag vill bara kramas med henne nu och planera nyår och.. livet.
Bara sitta och snacka skit, eller gå ut och gå. Mysa.
Aw,hon är för bra.
Saknar henne så det känns i hela kroppen!

Förutom det skulle jag försöka få min blogg sådär snygg som alla
andra gör den, men jag är värdelös. En hjälpande hand,tack?

Och Erik gör mig gladare än nånsin, att höra han säga :
"Allting kommer att ordna sig, allting kommer blir bra. Allting kommer bli perfekt"
Det får mig verkligen att tro det. Han är underbar, Jag skulle inte klara mig utan honom.
Nästan varje ord han säger får mig att le. Nästan!
Jag älskar honom, kommer jag alltid att göra.
Vad ni än säger.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback