Torsdag

Idag är det torsdag och min älskling kommer hem. Då ska vi äta middag hos mami. Inte helt fel, hade som ingen idé till middag ändå. :)
Och jag sitter här och fryser. För elementen på sovrummen och toan har slutat fungera. Går ganska bra ändå, får ganska bra värme här inne också när man har eldat ett tag. Men så här i början är det lite kyligt. Fast då fryser ju jag jämt också. Vi brukar oftast ha 25-26 grader inne. Men nu har vi lugnat oss lite grann, så veden ska räcka iaf till jul :)
I helgen tar Erik hit skoter och vapen från strandkullen. Imorgon ska vi göra adressändring. Jag har redan gjort det för länge sen,men han var ju tvungen att skaffa vapenskåp först. Vilket vi gjorde förra helgen ,så nu är vi snart officiellt latikbergsbor båda två! Och jag gillar det.

I natt har jag knappt sovit nånting alls, har drömt och vaknat var och varannan minut. Skit trist faktiskt.
Men trots det var det faktiskt skönt att kliva upp. Det var som ingen mening att försöka sova längre. Så jag var faktiskt uppe 8.
Nästa vecka ska vi till Umeå och julhandla. Roligast ska bli att gå in på barnlandet och leta julklappar till Malou och Tilde.

Idag har jag faktiskt en riktigt bra dag. Beror nog på toppenfrukosten jag fick imorse. Så nu ska jag nog gå och städa. Alltid lika kul. Av nån anledning, så nu för tiden tycker jag faktiskt att det är kul. Konstigt nog. Dessutom har jag lite kebabrulle kvar sen igår som jag ska äta till lunch strax. :) Jag vet, jag syndade och åt en kebabrulle igår.
Jag är fruktansvärt farlig på att synda.

JAG LÄNGTAR TILL JUL! I dag snöar det så fint här, måste ut och skotta sen! Men tänkte att jag skulle vänta tills senare idag, annars kommer jag måsta skotta två gånger. Jag älskar snön! jag älskar jul, och nästa söndag är det skyltsöndag, och det finns inget bättre än skyltsöndan i vilhelmina, mh.

För övrigt längtar jag efter Stina, kommer bli underbart att se hon igen.
Plus att jag verkligen hoppas att johanna kommer hitåt kring jul. Jag saknar henne också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback