Onsdag

Jag har ingenting alls gott hemma, och det är helt värdelöst. Så jag är inte sugen på nånting till frukost och har suttit nu sen kl.9 ungefär och funderat på vad jag ska äta till frukost?!
Funderade ett tag på att baka frallor, men man behöver ju jäst till varje recept och det har jag inte hemma, och jag orkar inte gå och handla (gå,eftersom jag inte satt i motorvärmaren) så det känns ju.. skit.
Jag hatar att inte få en god frukost! Frukosten är det bästa målet på hela dagen, därefter fika, och därefter kvällsfika.

Så nu blir det till att hitta någon mat istället, och ofta kofta det kommer finnas nån god mat jag vill äta istället? Nja.
Skitdag!

Ska ner och handla sen i eftermiddag och då ska jag köpa hem, ALLT! Jäst,ketchup,margarin. Oj vad jag ska handla!
Hatar när inte sånna där grejer finns hemma. BRÖD TILL EXEMPEL?!

Förutom det så fick dom köpa t-shirtar på Eriks jobb för 80 kr, och dom är militärgröna,typ med text fram på vänstra sidan där det står:
 "7401
ERIK
STRANDBERG
071116"
Och på ryggen står det:
"ONE YEAR VETERAN
Botniabanan"
Plus att det är en dumper på vänster arm. Grejen är den att han fick strl XXL, och det är numer min sov t-shirt. Älskar den, känns som att sova i tält varje natt.
Men grejen är den, att jag trodde att botniabanan stavades med två t? Bottniabanan? Vore roligast om han hade fel och inte jag.

Nej nu ska jag gå och äta typ nått äckligt. kanske finns mögligt bröd någonstans. Mums!
Skit skit skit dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback