Lördag

Erik och Daniel har varit ute och jagat fågel hela förmiddagen, dom kommer snart tillbaka så jag ska ta fram fika nu:)
Sen ska vi fara och köpa olja och bensin, sen ska vi ut på skoterutflykt! :) Årets första, och som jag längtar. Fast det blir inte så långt, till järvsjön en sväng och kolla på när henrik och henrik kör på crossbanan och sen hem igen:) men ändå!

Såg nyss en julfilm,det var helt tokmysigt. jag njöt hela filmen.
Så nästa helg får man ju tända ljusstakar och allt, men jag kör igång redan imorgon kväll, så fort erik har farit:)
Jag har sån julkänsla i hela kroppen att det går inte att hålla inne! :)
UNDERBART MED JUL OCH UNDERBART MED SNÖ!
Nej nu ska jag göra iordning fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback