4/11 -07

Jag har blivit helt värdelös på att sitta vid datorn, och fram för allt att blogga.
Men jag har så himla mycket annat roligt för mig nu för tiden att datorn faktiskt inte känns så kul längre,
den är överskattad! Skulle klara mig nästan lika bra utan, om det inte vore för att Stina,det monstret,har åkt iväg och det här är all kontakt jag har med henne för tillfället. =) Jag saknar henne!

However, jag och Erik fyller 2 år idag! Fast vi firade det i fredags.. och lite grann igår. och lite grann idag.
Åt finmiddag i fredags, som Erik hade lagat. Jag gjorde förrätt. Riktigt gott var det, och riktigt mysigt. Jag älskar honom mer än vad jag kan säga med ord, han är min ögonsten och det absolut bästa som finns. 2 år är inte särskilt mycket ändå, känns som vi varit tillsammans i evigheter! Och jag älskar det=) Men tiden har samtidigt gått fort, allting är så roligt med honom, och vi har så mycket minnen redan, och mycket planer, och mer ska det bli! Blir eventuellt en utlandsresa i vår, om jag får tjänsten jag sökt nu. Så jag håller tummarna! Ska försöka övertala några av Eriks kompisar att följa med så han kan roa sig på annat håll och jag får ligga och slappa i solen hela dagarna=) Fast nånting säger mig att dom kommer ligga lika mycket där, men men=) Vore trevligt i alla fall!

Sallys bebisar är nu 4 veckor gamla, lite sena i utvecklingen men jag tror att det kommer att gå bra. Det är egentligen meningen att dom ska kunna gå på lådan nu, men det kanske kommer till veckan. Tror nästan att det kan vara lite svårt för dom att hoppa över kanten för tillfället. =) Just nu ligger dom och käkar på Sally, tror hon är ganska less,min bebis. Sally är min bebis.

Just nu är Erik ute i skogen och håller på med veden, den stackaren. Han hade så ont i ryggen sen i fredags när han höll på så jag ville nästan inte släppa ut honom imorse. Tur att Daniel och Isak hjälper honom!

För övrigt så saknar jag Linnea också, som har flyttat till Kittelfjäll. Inte direkt så långt bort men ändå, blir svårare att ses. Tror jag ska försöka lura hit Emelie och Pär till veckan, Pär var väl sugen på att leka lite med kattungarna=) Plus att Anna-Karin kanske kommer och hälsar på, det vore riktigt kul. Dessutom måste jag göra bort sista vinterstädningen ute, innan det kommer mer snö.
OCH JAG ÄLSKAR SNÖN!
Allting är så vitt och fint, jag blir så glad av snön. Jag älskar att klä på mig, och gå runt i tjocktröjor och elda och mysa. En månad sommar skulle jag kunna klara mig med,utan tvekan! Längtar verkligen till våren, trist utan skola så vi inte kan tävla om vem som är rödast efter påsklovet. =) Men,få inte för er att jag saknar skolan,bara loven! =)

Annars håller jag bara tummarna på tjänsten som jag sökt. Hoppas verkligen på den, vore underbart.
Och livet flyter på ovanligt bra, jag mår ovanligt bra och allting är så fruktansvärt ovanligt bra! Allting är bara underbart just nu, och jag är mer kär än någonsin det blir bara mer och mer för varje dag. Jag bara älskar livet.
Erik är bara det bästa som har hänt mig och vi har allt. allt vi vill ha och allt vi behöver. Och mer därtill!
Det är så mycket kärlek att den inte får plats i min kropp och jag vet inte vad jag ska göra med den!

Igår gjorde jag palt och den blev god, lite väl salt men sånt får man ta, själv gillar jag ju salt. emh?

PUSS!

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback