20/11 -07

Och julen närmar sig med stormsteg. Tänka sig, att inte nu till helgen,men nästa helg är det första advent!
Och jag kunde inte vara lyckligare över det. Även fast det vore roligt med ett jobb, men jag är alldeles för kräsen.
Jag vill ha ett 7-16 jobb, inga kvällar och helger. Lite svårt faktiskt att hitta. Och jag vill inte jobba på mobilett!
Så nu håller jag tummarna på ICA trivs, där vill jag jobba. Det är nog det enda jag skulle stå ut med. Har även insett att jag helst absolut inte vill jobba på dagis! Men skulle jag få jobb här i latikberg på myltan skulle jag gärna ta det, med anledningen av att jag kan gå på jobbet. Inget annat dagis. Så då kan ni förstå varför jag sitter arbetslös?
Det är trist som tusan att vara pank, men jag är lyckligast i världen ändå. Jag trivs med allt som händer just nu och allt som är omkring mig. Därför måste jag ha ett jobb som jag trivs med så balansen inte rubbas.

Jag trivs med Erik,mer än nånsin. Han är det bästa som finns, och han gör verkligen allt för mig, för oss, för huset. För vårat liv, för att vi ska ha det bra. Kunde aldrig någonsin tänka mig att det skulle bli så här bra. Nog för att det är jävulskap som dyker upp ungefär varje helg, eventuellt några kvällar på veckorna också, men det glömmer man bort när man inser hur jävla kär man är. Jag älskar honom för allt.

Och jag trivs att bo i Latikberg,även om man blir lite ensam ibland. Men det är skönt, lugn och fint. Jag älskar att kliva upp på morgonen och skotta snö, mata fåglarna. Bära in ved. Och jag älskar naturen, jag älskar att bo vid bomsjöbergets fot. =)

Jag trivs med Linnea och Emelie, att dom kommer och hälsar på ibland är toppen,höjdpunkter. Det är alltid lika trevligt.

Det enda som är, det är väl att jag saknar Stina, och det vore kul om hon kom och hälsade på någon gång också;p nog för att hon har lite svårt för det. Men jag vill gärna ha hem hon! Hon har haft sin upplevelse nu, så nu kan hon komma hem.

Jag trivs med alla planer framöver, julfirande här hemma, nyårsfest. ikea på mellandagarna. och alla andra små planer som flyger runt i huvudet. jag gillar att planera framtiden.

Japp,jag är lycklig.

förutom det så har jag ju 4 kattungar som jag trivs med ibland, inte riktigt jämt. i morse kissade palten, den största, i min  säng. Inte så jävla gulligt faktiskt. Däremot när jag rensade kattlådan upptäckte jag att de börjar bli rumsrena! inte helt tokigt. Tog inte lång tid! Har en katt kvar, palten, om någon är intresserad!

Nu ska jag duscha, och sen mysa i mitt älskade älskade hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback