Östersund

Erik är hos tandläkaren, efter han har varit där ska vi till strandkullen en sväng, sen bär det av till Östersund! Ska hälsa på där,blir nog trevligt. Vi blir bjudna på mat ikväll och så blir det lite att dricka, och kanske en bar senare på kvällen. Liten runda i stan också ska vi väl hinna med innan middagen!
Och jag hoppas på att hitta en mössa och en tröja, håll tummarna. Jag vill ha en fin mössa, så jag satsar på H&M. Men jag ska leta som en toka.
Jag längtar iallafall, blir skönt att komma iväg en sväng. Hade tänkt att tatuera mig också men har ändrat mig. Lite om tid,liten ekonomi. Jag sparar det till en annan gång. Den finns ju kvar, och eftersom jag redan har en tatuering så får jag ju inte bli större heller. =) Så där är jag redan fast!

Jag börjar bli orolig för Erik, han har varit hos tandläkaren i 50 minuter nu. Hoppas verkligen att han inte har några hål!
Jag har fruktansvärt ont i nacken idag, sov väldigt dåligt inatt av någon konstig anledning.

Nu ringer han så nu ska vi fara.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback