It takes some bad for satisfaction

Jag är så fruktansvärt less på gruppredovisningar nu. JAG FATTAR INTE! Är det jag som gör fel? Jag antar det, eftersom alla andra kan kommunicera så jäkla bra. Men mig är det väl svårt att prata med. Två grupparbeten nu som bara känns helt jävla fel. Helt jävla meningslöst när det tydligen ändå inte finns något behov av att jag ska vara där. Så,nu hamnade jag på botten.
Ikväll kommer Erik hem iaf, och jag ska glömma alla dåliga ord som utfrysning, lättare slag av mobbning?
Jag rycker på axlarna. JAG RYCKER PÅ AXLARNA!

Började hur som helst tänka på min systerdotter. Underbara barn. Världens finaste unge. Så otroligt söt och snäll och viktig om allting, så fruktansvärt omtänksam. Världen är för orättvis.

Jag vill ha hem Erik nu. Nununu! Jag förstår inte hur en människa kan vara så himla gjord för mig. Han är perfekt, så perfekt som man kan vara. Perfekt för mig. Det är tack vare han jag står på benen. Jag kan inte förstå att vi faktiskt har varit tillsammans i 1 år och 5 månader nu, och att vi har bott i hop i 1 år och 3 månader. Allt känns som en dröm, det är så fantastiskt underbart. Varje samtal ger mig allt jag behöver. Och snart kan vårat liv faktiskt börja, på allvar. Bara skolan någon gång tar slut så jag kan få vara mig själv till 100%, för just nu trycker den ner mig alldeles för mycket. Så att vi kan få leva normalt, och ha ett samtal på eftermiddagen eller kvällen där jag inte tokgrinar i en evighet.
Livet är underbart.

Nåväl, livet var något ironiskt, men helgerna,mh. Nu ska jag städa bort lite känslor (jag städar bort obehagliga känslor, inte helt fel?) sen behöver jag ha hit Zara. Hur jag klarade mig utan henne är en bra fråga. Hon är kanon, alltid ärlig till 100% och jag förstår inte att folk kan ha problem med det. Men, jag brukar säga att antingen så gillar man hon på en gång eller inte, för man märker på en gång hur hon är. Och hon är bra. Jag har aldrig någon gång träffat en människa som är så sig själv. Jämt. Spelar ingen roll vilken grupp,vilka människor. Min mamma, eller Erik. Hon är alltid sig själv. hon är värd all cred.

However,
It takes some bad for satisfaction.
Life is wonderful.

IRONI



Kommentarer
Postat av: zara

Vet du hur underbart glad och generad jag blir av att höra dessa fina ord från dig! jag känner mig hedrad att få finnas med i ditt liv. Tack

2007-07-04 @ 15:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback