It takes some bad for satisfaction

Jag vill fortsätta med samma rubrik ett tag till, tills jag inte vill fortsätta med den längre.

Helt underbar kanon helg, avslutad och snart dags för natten,förhoppningsvis lite sömn, och en plågsam vecka.
Jag har mått riktigt dåligt, med magont och huvudvärk som bytt av varandra konstant sen onsdagskväll ungefär skulle jag tippa på. Erik gör allting mycket bättre, såklart, allting blir så mycket bättre när någon tycker synd om en. =) Sen att han tog hand om mig och gjorde allting jag sa satt inte helt fel det heller, och gjorde genast att jag mådde en aning bättre. Huvudvärken försvann efter en behövande sovmorgon på fredagen och magontet tog över, men det fick inte förstöra min helg som jag sett fram emot.
Så jag och magontet åt buffé på krogen med Erik, Kristoffer, Daniel och Zara. Sen for vi till vårat hak och gjorde oss redo för en helkväll med sprit, vilken inte blev någon helkväll med sprit för Erik var så onykter så jag slutade dricka vid, 21? however, vi for på krogen, ringde Anders för skjuts men han var gnällig, och vi började vandra mot krogen. Efter halva vägen plockade Anders upp oss, och det visade sig att han faktiskt kört till larco och letat oss. Hoppsan,så det kan gå. Lite gnäll om att jag inte fick sitta fram, (?) Anders påpekade att jag väger 90 kg, och skulle desperat försöka få mig att säga det också. Krogen var riktigt trevlig, for dock hem 22.40, eftersom vi fick för oss att vi skulle till sundsvall på lördagen. Klev upp kl.07.00 och duschade, gjorde frukost till daniel och erik, (daniel sov i våran soffa,eftersom han skulle med till sundsvall). Satte oss i bilen, jag skulle köra första biten eftersom det fanns en risk att grabbarna fortfarande var fulla, om ni frågar mig. Jag körde till Ramsele, där hade vi kisspaus och Erik fick byta av mig.
Sundsvall var kanonkul, började med en timme på ikea, där vi träffade en Vilhelminabo, sen bar det av till tävlingsområdet för att kolla på när Anders tävlade. Och han är ruskigt duktig! Kvalen gick av bara farten, spännande var det, och han blev 3:a, 3:a och 2:a. och gick direkt till a-final, där han fick en hyffsad startplats. Och krasch sa det i första kurvan, och han kunde inte köra mer. Tråkigt!  Nu åker skoter in på Appelqvists.


Söndagen har bestått av skoterkörning,strandkullen-järvsjön-latikberg-järvsjön-strandkullen. Joakims skoter valde att gå sönder i Latikberg, eller så är det Joakim som kör som en dåre. (Inga kommentarer).
Vi tog oss iaf till strandkullen efter många om och men, och fikade, och väntade på Catrin för hon skulle klippa Erik.
Så nu är Erik korthårig, riktigt korthårig. Precis som han vill ha det, men jag saknar det längre håret. Menmen,han är alltid fin.
Trevligt var det att träffa Catrin också, kul att få höra lite nytt vad som händer.

Helgen är över, och jag försöker vara positiv.
Det går inte så bra.

Jag älskar Erik, och saknar honom redan jätte mycket. (han for för en och en halv timme sedan)
Allting suger utan honom.
Han har förresten köpt en kamera till oss, och den suger minsan inte. Nu ska jag få nytta av att jag läser fotografisk bild, jag kan ju faktiskt med kameror nu=)

Vi funderar på att kolla på ett hus till sommaren också, om det finns kvar då. Vilket det nog gör. Känns riktigt roligt, är nog bland det bästa valet vi gör. Fast det är nog ett stort projekt det där huset, men det kan nog bli riktigt roligt, och dessutom får det helt och hållet våran personliga prägel=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback