25/6-07

Ingen har ringt på min lägenhet. Lite frustrerande,men det är ju ingen brådska. Också är det säkert nån som ringer sen när jag annonsen är med i Vilhelmina Aktuellt på torsdag.
Har fortfarande inte hört nånting om huset. Är så nervös! Hoppas verkligen att dom säljer det till oss. Vore helt perfekt faktiskt. Det huset är precis som jag vill ha det.
Pratade med mamma idag och kände verkligen då hur mycket vi behöver hus, hon hörde nog det hon också=)
Då blir allting bra! =)
Idag har jag städat hur mycket som helst. Verkligen grundligt. Har fortfarande massor kvar, men det får vänta till imorgon. Har varit ledig idag, imorgon börjar jag kl.15.00.
Nu ska jag snart kolla på sommartorpet och få massvis med bra ideér! Kollade även på bygglov tidigare, och blev så avundsjuk! Sommartorpet är sånt mysigt program. Förut när vi bodde i järvsjön brukade alltid jag och mamma sitta och kolla på det. Ett sommarprogram som jag alltid kommer att titta på så länge det går! =)

Midsommar var helt fantastiskt tokmysigt. Precis som midsommar ska vara, vi fikade paj, spelade kubb,grillade,badade. Jätte mysigt. Jag gjorde midsommarkransar till alla! =)
(Jag skulle ta bort håret ur ansiktet innan han skulle ta kort men han hade tydligen inte tid att vänta:p I full färd med att göra kransarna!)
image5
Sen på kvällen får vi till Pauträsk,vilket var riktigt trevligt också.
Bästa midsommaren på länge. Den var precis som midsommar ska vara.
image6
Alla hade på sig kransarna NÄSTAN hela kvällen! =)
image7

Spelade kubb två gånger, och andra gången var jag mästare!



Nu ska jag bege mig mot tvn.
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback