19/6-07

Happy life!
Jobbet var sisodär, fick inskolas till en ny idag. Menmen,pengar!
Sen fick jag våfflor på bergbacka, och det var de godaste våfflor jag kan tänka mig, välbehövda minsan!
Och ikväll har vi sett Ice Age 2 och ätit chips och dipp och godis.
Sen, höjdpunken ikväll, Elin kom hit med 3 påsar/väskor med kläder som hon ville byta bort!
Rensade min garderob, plus att vi sökte igenom mitt förråd där hon hittade en spegel! =)
Så nu har jag bland annat två nya jeans, som prislappen var kvar på, och massa nya toppar,linnen,tröjor!
fan vad jag är nöjd!! Känns som att jag har varit och storshoppat någonstans. Helnöjd! Och billigt, har inte betalat en krona! =)
Det är kanonkul. Verkligen, ett superbra system som dom kommit på.
Så nu är jag världens lyckligaste,
plus att imorgon är det tisdag, och då är det "imorgon-kommer-Erik-hem-dag".
JAG ÄLSKAR HONOM! Han är mitt liv, det bästa som hänt mig, och allting som kommer att hända i framtiden, allt bra, kommer att vara med honom.
Gud,vad livet är underbart! Nu ska jag prova mer kläder, för nu får jag massa kläder av kattis också! Tjiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback