17/6-07

Jag har så dålig fantasi, så därför har jag börjat med datum som rubrik.
Nu är en även denna vecka slut, Erik har farit iväg för att jobba. Tråkigt,som alltid.
Kattis kommer nog hit när som helst, då ska vi hyra film. Ragga lite i den underbara
kvälls solen kanske? =)
Haft en kanonhelg. Imorgon ska jag jobba, 15-23 måndag, tisdag och onsdag.
Lite jobbigt med sånt varierande schema. Skulle vilja ha samma tider hela tiden:p
Men, det ger pengar, och jag gillar att jobba kvällarna =)
Är riktigt nöjd över lönen med det här jobbet faktiskt, bättre än vad jag trodde.

Nu lägger Annelie (min syster) ut en pinsam bild på sin blogg, men det bjuder jag på.
Har dock inte sett bilden själv så jag vet inte om jag borde bjuda på det egentligen..

Ikväll såg vi deja vu, jag, Erik, Sussi och Joakim. Den var riktigt bra faktiskt.
Hade lite svårt att hänga med ibland. Kan nog bero på att man egentligen inte är så
sugen på att se film kl.15. =)

Nejnu, ska jag faktiskt göra lite nytta tror jag. Imorgon ska jag ringa runt och försöka
få någon att jobba nån dag åt mig så jag får fara på semester! Annars blir jag arg!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback