14/6-07

Sitter här och väntar på att börja jobba. Känns tungt, ska jobba från kl.10 till 24! Pissigt värre, speciellt när Erik kommer hem vid 18.30 ikväll. Suck! Men han ska hinka i sig kaffe och vara vaken och hämta mig när jag slutat jobba =)

För övrigt är allting riktigt positivt, har fått jätte mycket jobb. 85% tills V.34, så jag håller mig sysselsatt i sommar! Sen lät det även som att jag skulle få fortsätta till hösten, jag håller tummarna! Allting är hur som helst finemang nu när skolan har slutat. Jag mår toppen, nu börjar livet. Nu börjar jag leva. På riktigt,ordentligt. Som jag vill. Jag är lycklig. Lycklig!! Länge sen sist!
Funderar på att ringa Malin imorgon och försöka dra ihop en reunion på hembygdsdagarna. Fast jag vet att alla inte kan komma, men vi får nog kul i alla fall, vi som kan komma. Kul att se alla igen, utanför skolan! (Det är då alla är som bäst)

Har tagit på mig lite extra jobb nu också, för att få ihop lite OB. Känns faktiskt lite drygt, men det är bara några timmar ,och det är pengar. Som jag ska handla upp!
Låta pengarna rulla, som Erik säger. Jajemen älskling, jag håller med dig fullt ut.

Idag tar min bror Kim studenten, uppe i Kalix. Avundsjuk är jag minsan, hade gärna vilja göra det igen. Kanske ska sända iväg ett litet grattis sms. Han ska få en stor tékopp av mig i studentpresent. =)
Fick även bilder på han igår från balen. Stiligt! Och han passar i rosa, det trodde jag inte! Jag saknar dom, hoppas dom kommer hit snart.

Jag har insett att jag är ledig mycke helger framöver. Underbart! Jag kan nog knappast vara med med Erik, hade jag fått något annat skitjobb så hade jag väl jobbat varje helg! Och dessutom är det rätt ordentligt bra lön där också, om man jämför med de andra jag kunde fått. Allting är kanon!

Jag börjar kl.10, och det känns som en evighet dit. Funderar på att dammsuga nu så jag har gjort nån nytta så här på morgonkvisten.
Inte för att man någonsin behöver göra nytta på morgonkvisten.
Måste ha kaffe nu också, känns som jag ska somna när som helst. Illa.

GODMORGON OCH HA EN UNDERBAR DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback