5/7 -07

Ska snart börja jobba, kl.14. Tänkte egentligen få massa gjort innan,men har sån mensvärk att jag helst inte vill röra mig. Typiskt.
Idag har jag bara träning och det är skönt. Två timmar bara, sen får jag fara hem igen. Jag gillar att vara hemma. Helst skulle jag bara vilja jobba en dag i veckan. Typ, måndagen. Sen vara ledig hela tiden.

Igår jobbade jag kl.18 - 23, men då ville hon på fotbollen, så vi for dit. Så jag fick gå in gratis, plus att jag fick betalt för att vara där:D (Ob dessutom!) Sen när vi kom hem igen, så var det pussycat dolls på tvn.som hon ville se. Och det är en timme, mellan 22-23, så min kväll gick väldigt fort och var inte alls så där dryg som det brukar vara! :D

Imorgon har jag också träning, mellan 14-16, sen är jag ledig hela helgen:D

Och ikväll får Erik semester! Hela tre veckor ska han vara hemma med mig. Synd att jag jobbar så vi kan inte fara på semester förutom bara över dagen. Blir inget sthlm för mig i sommar, känns trist. Det hade jag sett fram emot. Men, jag tjänar ju pengar i stället:) (Försöker se det så).

Det har blivit för mycket sex and the city för mig i veckan, jag börjar bli snurrig. Erik ska se lite med mig ikväll:D
Också hoppas jag att det spö regnar tills vi ska ut och gå. Till dess får det gärna regna hur mycket som helst, det är mysigt. Men jag vill ut och gå sen och då kan det inte regna.

Nej om jag ska försöka få någon ordning på det hela nu.
Nu åskar det och dundrar här.

Huvva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback