3/7 -07

Idag for jag och Susanne ut till badviken. Underbart var det, med värmen. Vattnet var såklart iskallt men jag doppade halva benen i alla fall! Tror jag fick lite färg också! =)

Efter det for jag, Susanne och Anna-Karin till stenmans och åt banana split. Det var inte helt fel heller, den satt bra. Trevligt att umgås lite också!

Innan jag satte mig här så färgade Susanne mitt hår mörkare, och jag är kanonnöjd. Det är så mycket snyggare att vara brunett! Nästa gång jag färgar det kommer det att bli ännu snyggare! =)
Också har jag även städat, har bara dammsugningen kvar. Fått mycket gjort idag. Känns bra, har varit kul.

Sen ikväll kommer Anna-Karin hit för klippning, och jag kan nog inte vara mer nervös. Håll tummarna för mig. Och för Anna-Karin =) Jag ska uppdatera hur det gick.

Så nu ska jag dammsuga innan hon kommer hit!

SKÖN DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback