2/7 -07

Nu håller jag på att framkalla lite kort. Mysigt!
Sen ska jag se sommartorpet snart, kl.20 =)
Idag har jag bara haft inskolning på träning,vilket betyder att jag bara har jobbat 2 timmar, vilket var skönt!
Och imorgon är jag ledig:) behövs verkligen efter en sån påfrestande helg! jobbade 13 timmar på lördagen och 13 timmar på söndagen utan rast! Jobbigt att knappt få vara hemma nånting. Tur att jag inte jobbar så många helger!
Sen har jag beställt kläder som jag väntar på. Blev inte så mycket,med tanke på att vi snart ska både till Umeå och Sundsvall. Men jag kunde bara inte låta bli! Beställde faktiskt två plagg till Erik också! =)
Jag har ont överallt efter träningen idag. Puh,säger jag bara. Dom skulle ha haft nån sjukgymnast eller nått som gör det där! Stackars veka jag,huvva!

Ser fram emot helgen. Ska vara chaufför på dagen på lördag till malå och kolla på skotertävling. Kommer bli kul!
Sen blir det nog dansgala på kvällen, fick en inbjudan av Stina och funderar på att fara dit =) Vore roligt att umgås med dom lite grann.

Förutom det har jag bestämt mig för att inte tänka så mycket och leva nu. Ibland kan det vara farligt,i mitt fall kan det sluta farligt, men whatever. Nu kör jag på det.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback