Filosofi

Idag vill jag skriva punkter.

- Idag har jag filosofi, och sovmorgon,därför sitter jag här. Jag har sovmorgon till 10.20, men ska dit 09.40 för att jag har självklart glömt häftet vi skulle ha läst till idag på skolan,så jag måste dit och läsa det,annars blir nog Bert arg.


- Jag pratar med Erik just nu, han är för himla fantastisk. Världens bästa, han är mitt allt. Jag är upp över öronen kär, och det är en riktigt bra känsla. Jag gillare!
Erik berättade just att han tvingade Anders säga "I do belive in fairys, I do I do!" igår när Anders ville att Erik skulle berätta nånting. Det hade jag gärna velat se, hade varit ruskigt kul.

- Jag har förresten pimpat deras namn, och Erik och Anders är nu mer känd som Fine Ass E. Flow och Silver Tongue A. Rockefeller.

- Jag fick sms av Stina i går kväll, vid 23.30 nångång. Hon har det bra, hon är nöjd och glad och jag vill dit. Okey jag vill inte just till hon och Fredrik, dom ska jag inte störa, men jag vill till London,det låter jätte mysigt som hon skrev. Lyckansost!

- Och om jag nu ska ut på 100-dagars,vilket inte är säkert än, då vill jag ha min klänning,min svarta klänning, men då vill jag ha stövlar till och jag har inga stövlar. Det känns ganska jobbigt. Faktiskt, känns som avgörande ifall jag ska ut eller inte. (Okey,det är inte avgörande,jag låtsas.)

- Jag känner mig på bra humör idag,det är nog tack vare allt skolarbete jag gjorde bort igår. Jag är bra.

Nu far jag, Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback