en helt ny fruktansvärd vecka.

Jag är så less på att helgerna ska ta slut. Någon gång kan dom väl fortsätta in på veckan,snälla?
Det kommer väl så småningom det också, nån röd dag här och där som ger mig längre helg. Jag vill ha Erik hemma! Den karln är för bra. För bra helt enkelt. Det gör riktigt ont när han är borta.

Har även fått ett mail som inte gör den här måndagen bättre, snarare sämre. "Skulle vilja prata med dig om hur du ska orka kursen" Mja,finns inte så mycket att säga där,jag orkar inte kursen helt enkelt. Jag orkar ingenting, allting är meningslöst för jag kan ändå inte bli nånting.

Och ovanpå det, så får jag finnar av mina nya p-piller. Jag ska lägga av med det där tjafset, huvva. Jätte kul att vakna med 28 nya finnar varje dag. Inte för att jag är sån, har inte så stort problem att gå runt som en finnig äcklig tonåring, men det kan ju göra ont. Tvi!
Helt enkelt inte värt det, idag ska jag prata med Jeanette och kolla om en sån där äcklig snuskig p-stav kan vara ett bättre alternativ.
Varför finns det så mycket att välja på? Och tekniken borde gå så pass framåt att det kan finnas p-piller utan några biverkningar. Eller kanske inte. Struntsamma.

Ikväll ska jag plugga så det ska svida i fingrarna. Jag är så dålig,förra veckan var jag bra en dag,sen blev jag dålig igen. Jag måste fortsätta nu. Hatar att helgerna ska vara så fullspäckade, hade varit skönt att bara sitta hemma en dag och plugga,faktiskt. Det hade till och med varit SKÖNT! Menmen. Erik den satan jobbar ju borta på veckorna, och då blir det som det blir, när man är kär.

Jag har i alla fall sovmorgon till 10.10, vilket är rätt skönt. Ett plus på denna hemska fruktansvärt obehagliga och illamående måndagen. Jag mår faktiskt illa av måndagar. Och tisdagar,onsdagar och torsdagar(förutom torsdagar efter kl.18) Ibland mår jag även lite illa på fredag morgon sådär vid 9 nångång. Det är tragiskt. Det jag egentligen ville komma fram till var faktiskt att jag tycker att man alltid ska ha sovmorgon till 10. Det är en bra tid, jag kliver ändå upp någolunda tidigt och jag slipper stressa. Jag hatar att stressa på morgonen.

I lördags, skulle vi fara till Hammarstrand kl.04.45, och vi vaknade 04.20 (Erik stängde av klockan väldigt fort i sömnen,ingen av oss märkte nånting) Det blev stressigt att hinna göra varm oboy och mackor som vi skulle ta med oss. Men tävlingen i Hammarstrand,när vi väl kom dit, var riktigt rolig. Fast dom hade otur, bröderna Strandberg, men kvalheaten var utan dess like,spännande. Nästan som i Vemdalen, fast inte riktigt! Erik blev 3:a, 1:a, 3:a på kvalheaten, Anders hade världens otur och blev 3:a, 4:a, 3:a. Men båda kom vidare till c-final där det gick åt skogen, min älskade hamnade på is och tog sig knappt i väg på startsträckan, det var otur minsan. Men dom var duktiga ändå, det var spännande. Banan var full av is och det var klart att det var den dom hamnade på. Men Erik blev ju faktiskt 1:a ett heat! =)
Dessutom var det ganska varmt ute, ingen sol men det snöade inte särskilt mycket heller. Väldigt bra väder, jag frös ingenting och då var jag nöjd.

Nu ska jag göra mig klar och redo för skola. Om man någonsin blir klar och redo för skola? Tror inte jag kan bli det iaf.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback