All about love

My baby is home.
Lycka, jag har myst till tusen,och det var skönt att kramas till sömns. i vanliga fall stirrar jag i taket tills jag somnar,inte riktigt lika kul faktiskt!
Klev upp kl. 07.00 imorse för att hinna äta frukost med honom,innan han for för att kolla om skotern var fixad.
Skotern stannade för oss i söndags i latikberg! Ville inte iväg därifrån,men nu hittade de inget fel på den,knepigt?!
den funkar iaf, och det är väl huvudsaken.
Imorgon är det tävling i Hammarstrand. jag håller tummarna att allt ska gå bra, så länge som inte gör illa sig så är väl allt lugnt =)

Om en halvtimme har jag fotografisk bild, det är skönt när det tar typ 15 sekunder att gå till skolan. Idag ska vi lyssna på en redovisning och fortsätta framkalla,hoppas ingenting går snett nu. jag vill ha massa snygga bilder, fast vi tog inte så värst snygga kort så då är det väl inte så lätt antar jag. Längtar tills vi får låna hem en kamera och fotografera bäst vi vill!

Idag ska jag göra palt, och semlor. Vi har våran fetdag hela helgen i stället för i tisdags. Ungefär som att vi hade allahjärtansdag på en torsdag iår, och inte onsdagen som den egentligen var.

Just nu är jag bara kär och orkar som inte tänka på nånting annat. Har bookchat på engelskan, kan bli svårt när jag inte ens tänker i de banorna. Det får gå som det går.
Jag ska äta en frukt och ta undan tvätten innan jag far också. Men jag har ju gott om tid! =)


Och om vi ska strunta i vad jag gör och ta upp vad jag  tycker istället, så är jag riktigt less på att allt ska vara så falskt. förutom erik, och mamma och så, familystuff, men allt annat. Det har som blivit en trend. Jag blir less! Ingenting är ärligt och alla ord som kommer ur människors munnar finns det en baktanke med.Vilken vet jag inte, eller så säger de det för att slippa nånting annat som antagligen är ännu värre än att ljuga. Jag blir bara trött.
Just nu orkar jag bara med Erik,och allt annat tänker jag inte ens ge en blick.

Dags för fotografisk bild!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback