Torsdag

Vilken helt fantastisk vecka. Bästa veckan på heela året!

Tisdag var den lyckligaste dagen i mitt liv

Och sen dess har hela veckan bara rullat på! Jag har städat och tvättat och fixat med allt! Gjort så mycket som jag har tänkt göra så länge och som aldrig blivit av. Det är en sån skön känsla! Jag har till och med fixat mig en jobb intervju. Livet ser ljus ut! Minst sagt.
Jag är så lycklig att jag kan explodera. Och jag älskar Erik för att han älskar mig och han är helt helt helt perfekt för mig. Tro mig! Svordom vad allt är bra!

Ikväll ska vi fara och kolla på Malou som ska lussa på folkan med skolan. Mysigt värre, jag hoppas på fika efteråt annars blir jag deppad. (Det kan jag lova)
Hon ska vara tomtemor, hon kommer säkert vara världens finaste tomtemor också.
Det är så mysigt med lucia tåg, med en massa barn som skriker och tycker att det är så man sjunger. Men nog är dom duktiga alltid, jag säger ingenting om det.

Förra fredagen var vi på julfest här i byn, i bygdegården. Hela latikberg skola hade lucia tåg, och pjäser och lottförsäljning! Vi köpte tre lotter, inte mycket för världen,men men. Hörde inte jag fel så tjänade dom 7000 bara på lotterna! Sen var det 20 kr i inträde också, så inte gick dom i back inte. Där bjöd dom iaf på fika, så jag håller tummarna att vilhelmina är lika bra som latikberg (knappast, mohaha). men Malou kommer såklart vara bäst.

Jag är i alla fall hel nöjd över min ansökan som gav mig en arbetsintervju. Ska ringa imorgon och bestämma en tid. Spännande! Börjar bli liiiite less på att vara arbetslös nu ; )

Nej nu ska jag göra mig klar så vi kan fara i väg när Erik kommer.
Erik erik erik. Iiih!

Och förresten är det underbart att Stina är hemma, och det är underbart att vara med dom. Det finns inga bättre. Ser fram emot nyår.  Fan vad vi ska festa. :D

Adjö adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback