Underbara fantastiska Lördag!

Världens bästa Lördag!
Vaknade 07.30, låg och kramades till 07.45, åt frukost med Erik innan han for iväg till Sagatun för säsongens sista skotersväng. Gick och tog på mig en tröja, helt halvnaken i morgonrock kan man inte springa runt hur länge som helst, det gav mig fel stämning. Så jag tog på mig en lång tröja istället och var halvnaken i den istället, det gav rätt stämning,tok mysigt var det. Sen satte jag mig vid datorn för att skriva två uppsatster jag har legat efter med, har suttit vid den här datorn från 08.00(ungefär) till 11.00. då vart jag klar med sista! SÅ JÄVLA NÖJD OCH SÅ JÄVLA DUKTIG ÄR JAG! Sen ringde jag min bror och frågade när det är tårtdags, han fyller nämligen år idag. Sen gick jag och tog på mig kläder och gjorde mig i ordning för kalas, bäddade sängen och nu sitter jag här. Har varit så jävla effektiv och det ska jag vara hela dagen!
Är så ruggit peppad inför kvällen också, jag ska ha ruskigt kul. Så det så! Ses vi där?
Nu ska jag se lite på tv och chilla 5 minuter innan jag drar i väg på kalas, Vilket jag måste GÅ till för att erik tog bilen till sagatun, ASSHOLE. Jag är lat,jag vet. Det som jag är mest sur över är att jag måste dit utan Erik, pisstråkigt. Det är roligast när Erik är med, och jag vet inte om min mamma vill ha med mig när inte Erik är med. Hon råkar gilla han mycket mer. ;)
När jag kommer hem ska jag fortsätta vara effektiv, jag ska städa, lite grann iaf, diska undan lite, sen ska vi grilla!:D Det längtar jag väldans efter. Sen ska jag köra höger vänster med corona och skogsbärcider och ha allmänt fantastiskt roligt.

Allt blev så mycket mer positivt bara för att jag lyckades göra bort uppsatserna:) Jag är så nöjd!

Ändrade planer, nu kommer Zara och Kattis hit en sväng, innan jag far. Tjihoo.

PEPPAD!!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback