Seg vecka!

Har fått ny inställning till fredagen nu, känns faktiskt helt okey. Även fast jag inte umgås med dom varje dag, så kan vi väl träffas och ha trevligt? Den inställningen har jag nu. och det känns rätt underbart faktiskt. Okey, att klassen är inte perfekt, enligt mig, och jag trivs inte med dom varje sekund på dygnet. Men vi har väl inte så jävla mycket problem med varann att vi inte kan träffas och göra nånting roligt innan skolan tar slut? Eller behöver man umgås varje dag 24 timmar om dygnet för att kunna ha kul tillsammans? Nej. Nog fan ska vi ha kul på fredag!

Nu ska jag äta strips och göra svenska, jag är fet men bra(eftersom jag pluggar dåå;S)
Kommer troligen tillbaka hit på nån timme =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback