Fredag

Kan egentligen inte förstå att det redan är fredag!
Det har har varit världens mest frustrerande vecka och ändå är det över nu!(På några timmar..)

Plus att jag är sjuk som en kråka, och jag hatar det. Och jag hatar att jag inte har fått allting gjort i veckan som jag ville. Blir till att sitta ikväll och imorgon på dan. Puuuh!

Blev i alla fall så att vi ska bo på hotellet på lördag:) Ska bli kanonmysig, även fast alla är negativa till det så är jag positiv! :) Undrasomflundran om Emelie och Pär fortfarande ska bo där? Så att man eventuellt får springa på dom halvnakna i korridoren? =) Eller det kanske inte gäller hotell? Haha.

Nu har jag fotografisk bild och min lärare är hemskt. Sen är det minsan teater, frågan är om jag ska orka gå på den? ÄR SÅ DÅLIG!
Jag vill att det ska bli sommar nu. Och jag vill bli frisk och må bra.

Btw, är affärerna i Umeå öppna på måndag? Det borde dom väl vara? Det är ju tisdag som är röd dag? Hm.

Buffé på krogen ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback