Sommar!

Vi hade en härlig midsommar. En alldeles perfekt. Vi var som sagt i Strandkullen hos svärföräldrarna och åt god mat och hade trevligt hela kvällen.



Jag hade bakat en midsommartårta, på den har jag bara en suddig bild att bjuda på.



Dagen efter var nog till på köpet ännu bättre. Jag och Erik sov i stugan och Christina och Lukas kom och väckte oss kl.8. Då bjöds det på en härlig frukost, en fantastisk start på dagen!



Efter det blev Lukas trött, han som varit vaken sen kl.5 och busat med farmor, så jag gick en sväng med honom i vagnen och han somnade som en stock. Sov i 40 minuter och vaknade av att myggnätet ramlade ner över honom, vilket gjorde honom på ett jäkla humör. Christina tog honom i vagnen och skulle gå en sväng, tror dom var borta i 1h och 30 minuter, och under tiden såg jag tv och läste tidningar. Galet lyxigt!
Lunchen tog jag ingen bild på, vilket jag ångrar. Det var mat så det vällde över bordet (nästan, jag överdriver liiite, men bara lite!) Och sen åkte vi hem mätta och belåtna.

Idag när jag hade slutat jobbet hämtade jag upp Lukas på dagis och sen drog vi ned till badplatsen med Agnes, Katarina och Love.
Första badet för iår, och jag trodde inte att Lukas skulle bada faktiskt, men han bangade inte för det 17gradiga vattnet.



Att jag blev tvungen att söka nytt jobb så här mitt inpå sommaren kändes väl inte direkt lyckat. Men jag hade ett himla flyt och på lördag kör jag igång med nya jobbet! Känns nervöst, spännande och roligt. Lite vemodigt att jobba helg, men det ska nog gå det med. Är ju så kort period, snart ska jag ju ändå vara hemma minst ett år framöver. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du jobbat? och vart ska du jobba? :)

2011-06-27 @ 23:15:18
Postat av: kajjan

Aha, nytt jobb? Vart ska du då jobba? Nu vart jag nyfiken?! Trist att de mister en sån fin "fröken" på Olympus då...=/ Har du slutat redan förresten, tror vi ska dit och hämta Bellas påse imorgon. =)



Hoppas ni mår bra, lillmagan å du!



kram

2011-06-29 @ 22:26:31
Postat av: Sandra

Nu har du ju blivit lite uppdaterad iaf Kajsa! :) Synd att vi inte var där när ni var förbi, då hade jag kunnat passa på att snusa lite på lillasyster.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback