Söndagstur

I går tog jag och Lukas en liten promenad. Det tar ju trots allt typ 45 minuter för honom att gå hundra meter med sina små ben och sin upptäckarlust.
Jag tog med kameran, bara för att den är så himla rolig. Jag kan inte med den alls, det har jag inte hunnit lära mig, och det var rätt tråkig väder. Men kul ändå!








Vi gjorde det bästa av helgen när Erik jobbade vilket innebar en hel del timmar med syster och flickorna, och lite fikasurr med Anna-Karin. Bad på badhuset, och middag två dagar i rad hos syster! Toppen helg!
Idag har vi haft en ledig dag hela familjen och vi började med en promenad runt byn, efter lunch-luren for vi till gamm mormor (som Lukas säger till gammelmormor) och fikade, sen vidare till farmor på biblioteket och lånade böcker, handlade och for hem och åt tacos.

Nu har jag gjort en tårta som vi ska ha på torsdag då vår lilla kille blir 2 hela år.

Kommentarer
Postat av: Anna

2 år? På riktigt, två år? Gud, vad fort tiden går. Han är så stor nu, er stora kille.

Postat av: Sandra

Ja gud, tiden flyger iväg. Nejnej, även den dagen han fyller 32 kommer han vara vår lilla kille!

2011-02-10 @ 19:44:47
URL: http://sandramartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback