Kyliga fingertoppar

Jag älskar hösten. Jag älskar när det blir kall och frisk luft och löven börjar falla. Jag älskar mörkret, så man får tända ljus. Och jag älskar att få komma in i värmen när man varit ute och blivit kall om näsan.
Hösten är det bästa som finns, då vet jag att vintern är på väg.

Att vara sjuk när det är höst, det är dock helt jävla värdelöst.
Jag har ont precis överallt, det vrider om i magen och jag hostar och kräks.
När jag väl övervunnit den här förkylningen, då kan jag nog aldrig bli sjuk igen.

Dessutom, upp och hoppa kl.5 imorgonbitti. Puh. Nu vankas massage av min käresta.
För tillfället känner jag mig som en utarbetad, nersupen, misshandlad gammal dam på 135 jordsnurr.
Tur jag har hjärnan i behåll. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: kajjan

Tat lugnt med massagen då du är förkyld! Det är inte bra...har jag hört, och testat;)kan förvärra det hela...

2010-09-15 @ 21:58:30
Postat av: Sandra

Nej, är det sant? Men huga. Massage som är det bästa då man är sjuk! Tack för infon! :)

Postat av: links of london charm bracelets

Tat lugnt med massagen då du är förkyld! Det är inte bra...har jag hört, och testat;)kan förvärra det hela...

2010-11-23 @ 09:00:49
URL: http://www.linksjewelleryin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback