Feeling it

För varje dag som går så älskar jag min nya frisyr mer och mer.
Även om jag saknar det slitna, fula, hemska och framför allt risiga längderna så är den nya frisyren så himla jag!
Jag ser verkligen själv att den passar mig som handen i handsken, bara jag vänjer mig är det inte omöjligt att den är här för att stanna.
Men det finns ju saker som bidrar till att jag älskar det.
Framför allt alla fina kommentarer och komplimanger. Tack så fruktansvärt mycket!
Sen sa svärmor att hon alltid tyckt att jag är snarlik Carina Berg, och tyckte nu att jag blev ännu mer lik henne (såklart), och det har jag ju inte direkt något emot!
Och det som överväger allt-
varje kväll sen jag klippte mig har Erik legat bakom mig när vi ska sova och pussat,pillat och snusat mig i nacken. Han älskar att min nacke är framme, och jag älskar pussandet,pillandet och snusandet. Jag somnar som ett mätt, nyrapat och nybajsat litet spädbarn.

Som om jag inte hade ett tillräckligt stort lyckorus efter allt det här kvällsmyset, så har jag även fått jobb i 2 veckor framåt. Det kanske inte låter som mycket för världen, men för mig är det fantastiskt. Att de inte ringer på morgonen och vill ha mig på plats om 30 min, att kunna planera vardagen och framför allt är det här jobbet helt fantastiskt. Helt underbart! Jag önskar jag fick fortsätta. Det peppar mig till att plugga! Jag var alldeles varm i hjärtat när jag kom hem idag, så salig och lycklig. Vilka fantastiska människor det finns.

Nu ska jag ägna mig åt virkningen, jag sparar sista målningen till imorgonkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback