Resultat!

Jag har ju faktiskt fått lite resultat av stickningen så idag har jag tagit bilder så jag ska kunna visa!

Den här mössan blev klar i veckan till syster



Den här mössan gjorde jag tidigare åt mig själv, av mitt träningsgarn som inte var sådär jätte roligt att göra en mössa av



Den här "halskragen" vart populär, vi har varsin jag och Erik och jag har fått flera beställningar på den:)



Lukas fick en lite mer barnvänlig version



Nu håller jag på med en typ av vantar som jag alltid velat ha, får se hur det går..

Mössorna har jag gått efter min rut m.fl. mössa. De blev inte särskilt likadana eller så men jag hade nått att gå efter i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: stina

åh vad du är duktig. du är duktig på att vara den positivaste människan jag känner, du är en duktig mamma, du är en världsbäst vän.. också kommer du nu och säger att du kan sticka också? never ending story. du är underbar min vän! puss på dig och kom till mig snart.

Postat av: Hannah

Fan va bra du är hörru!! Sticka på!! :D

2010-03-11 @ 16:11:02
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh va duktig du är som stickar! Jag önskar att jag hade tålamod att lära mig, för jag kan tänka mig att det är riktigt rogivande när man väl är igång.



Supersuperfint var det också!

Halskragarna såg riktigt sköna ut : )

2010-03-19 @ 00:06:34
URL: http://gundergom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback