Roadtrip!

Idag har vi varit till lycksele och grattat storebror!
Resan gick kanonbra både dit och hem och grabben skötte sig ypperligt!
Jag tror till och med att jag fyndade en härlig kjol, men det är jag inte säker på än för jag ångrade mig på vägen hem och ringde mor och hörde om hon kunde köpa den åt mig, så vi får väl se om den levereas! :) Halva reapriset var det så jag tror den gick lös på ca.74.50:-! :)
Det har varit en härlig dag, även om det gick undan, massor med gofika vilket jag har längtat efter.
Nu dukas det snart upp för palt på vårat matbord!

Jag har fått en hel del läsare på senare tid (som alla andra verkar det som;)), och lösenord är ingenting för mig, därför kommer jag från och med nu inte skriva om oss speciellt mycket, eller lägga ut bilder på oss eller Lukas. Så vill ni nu ha bilder på Lukas får ni beställa efter det! :)
Nu kommer det mer handla om huset skulle jag tro, eftersom vi är lite i renoveringstagen nu. Snart kommer förmodligen bilder på slutresultatet av hallen, och som det verkar nu kanske vi tar tag i tvättstugan ändå i vår. Och så småningom kommer vi ju även bygga ut huset, så det blir väl en del skrivet om det i stället! :)

Nu laddar jag för paltätning!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Smart idé när skrivade så kanske jag med ska ha!? men jag tycker att det är så skönt att få skriva av sig..men det är just det med bilder..har hört så många skräck historier när det gäller bilder på sina barn så det kommer nog jag med sluta med..nån nån gång i bland kan man ju lägga ut.

:)



Kram!

Postat av: Must have!

ÅH, PALT! Kan du skicka ner en gryta? Snälla?

2010-01-25 @ 16:36:54
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback