Gott nytt år!

Bara för att det är bästa nyårsafton någonsin, då Lukas är på ett himla härligt humör och vi har en fantastiskt mysig afton, egentligen är det ju första nyårsaftonen då Lukas är lite med på noterna. Han till och med förstod att vi skulle sitta och njuta av maten.
Så därför bjuder jag på några bilder från vårat kök ikväll. (?)
Mest för att jag gillar mina ljusstakar och min nya fruktskål.







Vi har hittat den rätta nyårsstämningen, dagens resultat av middagen blev att vi hamnade i koma.
Nu ska vi se BOLT innan Lukas ska sova, då åker pannacottan fram.

2010 har varit helt fenomenalt, framför allt eftersom Lukas bara blir mer och mer med i vad som händer och vad vi gör. Han pratar och han reagerar och vi har så roligt. Det har varit ett fantastiskt år med världens bästa jobb, små kusiner till Lukas, förlovning, och jag kan aldrig tänka mig hur 2011 ska kunna klå detta. Kanske med ett bröllop då? :) Det ska bli spännande att se. Jag är på topp, lyckligare än någonsin och så tacksam för livet.


Ps. Lukas fick julmust i dag av farfar, första gången han drack dricka! Shame shame farfar.


Kommentarer
Postat av: Hannah

MYYS! :D Super fina ljusstakar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback