Litet bo, lycka och ro!

Jag njuter verkligen av att jobba de här 5-6 timmarna per dag, även om jag börjar sent och slutar sent.
Vi har hela förmiddagen tillsammans jag och Lukas, och det är helt underbart. Han är som allra piggast, mysigast och busigast på förmiddagen!

Jag tittar mest in för att meddela att vi har bestämt vårat datum.
22 Januari blir våran dag! Med endast 5 månader kvar att planera är vi spända, nervösa och bortom överlyckliga.
När man hittat någon man älskar så ska man aldrig släppa den!
Erik står för allt bra jag har, allt bra jag är, allt bra jag har varit med om och allt bra jag kommer vara med om.
Han står för min vardag, min fest, min största lycka och glädje.
Tack vare honom har jag Lukas som är min absolut största skatt i hela hela världen.
Att jag ska få dela hela mitt liv med honom, att vi ska leva tillsammans som gifta, det är ett rent nöje.

Det ger mig fjärilar i magen, för att stå i kyrkan inför släkt och vänner, nära och kära, och lova honom hela mitt liv, all kärlek och allt vad jag är, det gör jag så gärna för honom!

Som sagt, kyrkan är bokad och nu återstår bara stressen!
Tur vi har fantastiska människor omkring oss som hjälper oss till en lyckad, fantastisk kväll som bara är för oss!

Vi har även i princip bokat fotograf,
kolla in den här fantastiska tjejen!

Kommentarer
Postat av: Hannah

WIIE!! Åh ni kommer få en så fin dag! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback