Söndag

Erik är allt för lustig ibland.

Igår kväll när vi kom hem från älgfesten och ligger i soffan, Erik smått berusad,  säger han:
"Du har så fint hår, det är så skönt att känna på!"
Det var väl inte riktigt det jag hade väntat mig att en berusad Erik skulle säga..

Nu smet jag och la mig i sängen som ännu var obäddad, fast Erik vill att vi ska äta frukost. Och då säger han till Lukas:
"Mamma är en riktig sömntuta. Fast hon får ingen sömn, det är ju därför hon tutar så mycket!"

Dessutom kommenterade han min sov t-shirt i morse:
"Din bröstkorg ser ut som en killes med jävligt vältränade bröst"
Nej, jag tog inte det som en komplimang!

Nu ska vi nog äta frulle. Erik ska till slakteriet idag, jag ska.. göra blåbärspaj!

Kommentarer
Postat av: annakarin

haha, härliga kommentarer! (: låter som han vet precis vad han ska säga (:

2009-09-14 @ 12:41:04
Postat av: Anna

Hahahaha! Robert sa någon gång nåt liknande, om det med brösten. Typ "Oh, de har liksom samma konsistens som såna grejer som hänger i taket i sporthallar, såna sandsäckar du vet".



De verkar veta preciiiis vad en kvinna vill höra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback