Torsdag

Jag har inte alls hunnit med att lägga in alla bilder, nu först tar jag tag i det. Men jag skyller på att Erik har ju faktiskt varit borta en vecka så jag har varit själv, och dessutom fick jag ju världens feberattack förra helgen. Min syster är världsbäst!

Nu håller jag på att lägga in bilder eftersom jag har lovat att skicka till Eriks syster, som fortfarande inte fått sett Lukas i verkligheten. Så det gäller för min del att bomba henne med bilder, vilket jag är helt värdelös på att göra. Men det ska bli bättring, framför allt eftersom Lukas är så himla duktig och jag är piggare. Så nu får vi nog mer tid över till annat.

Han har i alla fall blivit hur stor som hellst, i tisdags vägde han 4745g. Det är helt sjukt hur fort det går, man ser nästan skillnad från dag till dag. Jag är glad att jag verkligen tog vara på tiden när han var som minst och nykläckt, för han har redan nu blivit så mycket större.

Nu har jag insett att jag har glömt bort vilken pärs förlossningen var! När jag tänker tillbaka på det så tänker jag att nja, men så farligt var det väl ändå inte? Däremot var det mer plågsamt än min tatuering i alla fall, så Anna nu är det bara att du bokar en tid! Nu har jag fött barn, så nu ska du tatuera dig! Så var väl vår deal? ;) Dessutom gick jag nästan igen två förlossningar, eftersom det var bara på millimetern att han skulle komma ut som vanligt, men det fick bli akut kejsarsnitt tillslut. Så jag vet inte ens om jag ska ge dig så lång tid för att mentalt förbereda dig?  ;)

Jag och Erik gjorde semlor igår kväll, eftersom vi inte har gjort några i år och Erik absolut ville att vi skulle göra semlor tillsammans. Jag var trött och slö, vilket slutade med att mina bullar ser ut som nånting helt annat än semelbullar! Men vad gör det, förhoppningsvis är dom goda i alla fall. Erik är en hejare på att baka i alla fall. Nu ska vi göra klart dom, fyllningen och grädden, sen ska vi nog trycka i oss varsin innan Stinken och Jacob kommer och vi ska trycka i oss med dom också. Jag har saknat Stina, det ska bli kul att träffa henne. Hon har nog mest saknat Lukas. :)

Och jag saknar Johanna, som kommer hit på onsdag! Så jag längtar. Vad mysigt vi ska ha det.

Kan även tala om att jag for förbi på myltan, eftersom jag lovade att jag skulle komma och visa upp oss när vi orkade. Lukas skrek från sekunden vi kom in, och jag hade självklart glömt nappen. Så det vart ingen höjdare. Ska dit på onsdag en sväng, med napp! Så kanske det går bättre. :)

NU,semlor!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du är ganska bäst du också :)

Postat av: Johanna

Jag kommer aldrig orka hålla i honom. Jag drar gränsen vid fyra mjölkpaket... Tyvärr.



Men nu är tåget hem bokat, och biljetten är inte ombokningsbar, såååå, jag antar att jag kommer ändå då ;)



PUSS

2009-03-07 @ 12:58:22
URL: http://genomklok.webblogg.se/
Postat av: linnea

jag sa ju att du skulle glömma det rätt snabbt! Vad skönt i alla fall att allt är lugnt och att du hinner njuta nu. Jag saknar er! Ni var för övrigt snygga i tidningen. KRAM

2009-03-08 @ 11:41:50
URL: http://linwe.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Haha, du tycker att jag ska tatuera mig alltså? Du skickar mig i graven Sandra, jag kommer att dö! ;] Härligt att höra att ni mår fint iallafall. Har minsann också sett er på bild, ni är superfina. Stor kram

2009-03-09 @ 07:49:34
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: sandra

Smått fantastisk blogg!

Lägger till i favoriter!



Kolla in Borås största och snabbast växande blogg ;)



http://arntyochmirry.se

2009-03-10 @ 11:40:19
URL: http://arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback