Söndag

Jag vet att det var alldeles för länge sen jag uppdaterade, men ska sanningen fram så har jag ingenting intressant att skriva och dessutom händer det såå mycket spännande här i Latikberg att jag faktiskt inte har tid med datorn! Framför allt annat, eftersom det är rätt lugnt här i Latikberg, så tycker jag mest det är besvärligt att sitta vid datorn speciellt nu för magen börjar bli så pass stor att jag inte får upp benen som jag brukar och alltså inte kan sitta särskilt skönt.

Hur som hellst kan jag väl uppdatera läget till Anna-Karin och resten av er funderande, att jag fortfarande är tjock och inte klämt ut någon bebis ännu. Trodde faktiskt att jag skulle åka i väg i natt eftersom natten bestod av endast värkar konstant från att jag kom hem 22.30 tills ungefär 08.30 i morse. Tyvärr var det ju antagligen förvärkar och inga riktiga värkar. Fick lite panik när jag insåg att jag faktiskt inte har packat bb väskan klart än.. och andra sidan kommer jag nog aldrig nånsin att ha packat klart den, det kommer sluta med att jag tar med allt vi äger och har.  Bättre för mycket än för lite, eller?

Erik fick fara i väg och jobba i måndags, vilket faktiskt kändes lite kul. Trots att jag saknar honom otroligt mycket, men vem vill gå hemma? Egentligen? Det är klart att han vill jobba, och jag vill att han ska jobba. Jag vill också jobba. Det hör ju som till. Men det är tomt utan honom. Jag har verkligen njutit av dom här månaderna när han har varit hemma i alla fall. Dessutom har jag fått städmani av att inte kunna göra så himla mycket grejer, som att åka skidor till exempel, att jag dammtorkar allting typ 3 gånger i veckan. Igår var jag nära på att städa garderoben bara för att hitta nånting som såg ut att vara lite smutsigt, så jag skulle hitta nånting jag kunde tvätta. Men jag lyckades hejda mig själv. Det är rätt jobbigt, för man blir van vid att det är för rent och får därför panik av minsta lilla damm. Snart blir det andra tider och det ser jag fram mot!

Imorgon ska jag på kontroll och föräldraträff, sen ska jag handla lite och hämta ut Eriks nya telefon. Sen kommer Erik hem igen imorgon kväll. Då ska vi hämta hem hans efterlängtade skoter. Jag har städmani och Erik har blivit shopoholic. Ny telefon, ny skoter, och på tisdag ska vi hämta ut hans nya skoterkläder. Men jag gillar det, eftersom han har lovat mig en ny kamera någon gång i framtiden och jag längtar så det kliar i fingrarna. Vi ska införskaffa oss en systemkamera,så jag kan få användning av mina kunskaper, men den måste ju ha färdiga inställningar också de gånger man ska ta snabba bilder. Inte så himla svårt att hitta en sån egentligen kanske, men det ska hur som hellst bli kul. Speciellt att få ställa in allting själv så bilden blir precis som man tänkt sig. Tänk vad jag ska fota!



Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att höra att du mår fint! Jag tror det löser sig med bb-väskan. Så länge du inte glömmer Erik hemma tror jag att allt kommer att gå finemang, haha. Jag håller tummarna för en kamera också och många fina bebisbilder. Sköt om er! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback