Tisdag

Känns som att det är nånting jag har glömt bort idag.. men vad?
Jag har varit vaken sen kvart i 5, fråga mig inte varför. Klev upp vid 7.
Nu ska jag ta fram frukost till mig,Erik o Daniel.
Satte upp en väggdekoration i sovrummet nu på morgonkvisten som blev bra. Ska mäta garderoben nu också och se om vi får ner den i källaren utan att skruva i sär den. Håll tummarna.

Sen ska vi lasta släpvagnen full med rat och fara till granberget en vända eller två.
Också ska vi äta lunch på stenmans idag tror jag.. gott!

Igår var jag och Anna-Karin ute och gick runt på Vilhelmina i säkert 1½timme. Jag hittade mig ett par mjukisbyxor som jag länge har velat ha. Dom passa utmärkt nu när jag börjar bli lagomt rund och inte trivs särskilt bra i mina andra byxor.
Funderar på om jag ska köpa lite klänningar kanske, för jag trivs otroligt bra i mina strumpbyxor. Mina kalasbyxor. Det är det bästa som finns. Men faktum är att jag inte alltid kan gå runt i strumpbyxorna när jag inte har en klänning eller dylikt som täcker gumpen. Det ser inte bra ut när folk hälsar på,tyvärr.

Nej,snabba ryck. Nu ska jag ta vara på dagen som ser ut att bjuda på fint väder.
Ikväll blir det aloe vera party hos hannah!

Ps.så tror jag att blommona kommer bli toppen från och med nu, ska försöka hinna in en sväng dit idag.
Vore kul med något nytt? Äsh,vi ska snart på ikea. (Där det däremot inte finns nånting nytt.. ?Hm.)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska blommona göra nåt nytt? Kalas.

Postat av: Anonym

tack! jag kan behöva lite blom-råd. dåligt att du inte kan göra matlådor, men jag kanske kan leva på pasta några år? SER FRAMEMOT? här har vi börjat använda vårdat språk. jag hade väntat mig fyrverkerier och ett 'FYFAN VAD KUUUUUL'.. men det är lugnt.. lugnt lugnt....;)

EN VECKA KVAR IALLAFALL. jag dör så skönt!

2008-10-15 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback