Äntligen frisk!

Efter en liten spydig komentar av Johanna typ "fan vad du är aktiv på bloggen" så sitter jag här. Jag har haft fullt upp och inte tid att vara social genom internet!

Haft en kanonhelg, följt av världens bästa söndag. Fastän helgen varit lugn, igår var jag chaufför åt Erik och Daniel när de skulle "ta det lugnt" vilket slutade med typ 10 öl och 4 cider var! Men så länge de satt i bilen kunde jag kontrollera vildarna. Jag kan även nämna att vi kom hem 02.30, då var kvällen slut! :) Men det var kanonkul. Faktiskt.
Fick dock städa bilen i två timmar idag, men det var inte grabbarnas fel! Inte för att det var någons fel egentligen, och jag måste säga att jag hade kul även när jag städade bilen.
Har tillfrisknat i helgen, därför den blev så lugn. Har legat död hela veckan, men nu börjar jag bli på topp. Jag kan inte säga igen egentligen, för jag har inte varit på topp på hur länge som helst. Högstadiet kanske? MEN! Nu tar det eld i brasan, eller så. Oj vad jag är på bra humör! Jag ler åt allting, ALLT!
En stor anledning kan faktiskt vara Iza, Andre och Ulrikas lilla dotter som är den mest bedårande bebis jag någonsin mött. Hon är glad hela tiden, hon gnäller inte en gång. Man behöver bara titta på henne så skrattar hon. Jag är kär! Jag kan nog inte skaffa egna barn, jag kommer ju bli besviken om dom inte är lika fantastiska som Iza. Hon är inte av denna värld!
Förutom det händer det mycket bra för mig, och jag är så glad för att slippa det mesta. Kanske inte alltid är så jäkla kul att vara en människa som ingen tänker på, men det är kulare (jag vet att jag nyss skrev kulare, det var meningen) nu än tidigare hur som helst. Jag är rätt nöjd! Jag är inte sån som orkar med massa gnäll över skitsnack. Jag struntar heller i det än att disskutera det helt enkelt. Det ger ingenting. Alla snackar, och tycker dom inte om mig så kan jag inte göra något. Jag kan inte ändra på mig nu det är för sent! Dessutom har jag inte tvingat någon att vara med mig, plus att vad är det för mening att disskutera och försöka bli sams när man säger till andra hur less man är? Meningslöst! Vissa saker är bara skitsaker som man ska strunta i. Så nu struntar jag i det, det är inte vänskap. Och jag är gladare än på länge måste jag säga! Dock när vi flyttar till hus kommer jag inte ha en råtta som vill hälsa på mig, jag får skaffa många katter!

Jag funderar på vad jag ska ta mig till nu. Jag kan inte mena att jag ska lägga mig redan, eller? Det får bli en film.

NU TÄNKER JAG TJATA OM ERIK SÅ DU SOM ÄR LESS PÅ DET BEHÖVER INTE LÄSA MER.

Erik for för typ, 1 ½ timme sen. Det är trist. Väldans trist. Vill alltid ha honom här för han är så jäkla mysig. snart har vi varit tillsammans i 1 år och 7 månader, och det här låter skit töntigt men jag är fortfarande nykär tror jag?! Mitt hjärta SLÅR FAKTISKT FORTARE när han säger vissa saker, och jag känner bara han nuddar i mig som om jag vore av glas. överkänslig, känns som jag ska explodera bara han stöter axeln i mig. Det är som jag sagt tidigare, så mycket kärlek att jag inte vet vad jag ska göra av allt. Vi kommer att ha ett fantastiskt liv tillsammans.

Nu fick jag ont i nacken. Det var kul att skriva om inte annat. Jag har en ny hobby, blyertsteckningar. Helt otroligt underbart. Plus att imorgon ska jag börja promenera.

LIVET ÄR ALLT FÖR UNDERBART!image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback