Allt om att veta

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå, och den går så sakta! Kl.21.30 ska jag fara iväg, hämta kattburen och sen hämta Sally och sen hämta Carita på buss station. Men klockan blir ju aldrig 21.30!
Ska bli mysigt att få spendera hela veckan med Carita, och få sova i järvsjön. Kanske dra en sväng till fatsjön också,skulle inte sitta helt fel.

Imorgon ska jag kolla på en jacka, håll tummarna! Vore verkligen all lycka.

På onsdag ska jag äntligen få se "underbara älskade" OCH SOM JAG VÄNTAT! Ska se den på onsdag på bio med Carita och Mamma. den kommer säkert vara helt underbar,det känner jag på mig.

Den här dagen har sagt mig ett och annat, men jag visste allting sen förut. När jag tänker efter så är jag rätt klok,faktiskt.
Men att veta vars man har någon är bland det mest fantastiska man kan få i denna värld. Det är så mycket skit överallt omkring oss, och alla känns bara falska och jag hatar alltihopa och allihopa. Men Erik kan jag lita på, han finns i vått och torrt, även om han ibland kan vara kass på att vara det fysiskt, så vet jag att han alltid ställer upp, att allt han säger är sant, och jag vet vars jag har honom i alla lägen. det är guld!
När jag tänker på allting vi har tillsammans, är det så mycket mer än kärlek. fast först och främst så är det massvis med kärlek, det är så mycket kärlek att jag inte vet vad jag ska göra med allt- Men allting därtill då!
All tillit och tro och förtroende. Och allt som han gör , och som han får mig att le. Och när han får mig att tro på mig själv, peppar mig och hjälper mig. All vänskap och allt samspel. Jag dör av glädje,för han är så fruktansvärt fantastisk. Han är mitt liv, och jag älskar varje ögonblick av det!

Och Anders är fränast i stan, ganska grym är han ibland.

En timme kvar tills jag får ge mig iväg. Skulle kunna diska men jag orkar inte!
Just nu har jag Sally i knäet, hon är rätt söt ibland. Och hon ska få åka bil ikväll, det brukar hon ju gilla. Var länge sen hon fick vara ute och ragga med oss nu. Nu lägger hon sig framför dator och är jätte ivägen. Precis som katter ska göra. Typ?

Jag ska ha en lugn och skön vecka! Absolut. Inga idioter ska få störa mig, för vanligtvis omringas jag av människor jag inte tål,men den här veckan är det jag och härligheten. Östersund ska bli mysigt, jag ser fram emot en vecka av glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback